vasárnap, október 21, 2007


Kis szünet után újra post.
Erre a hétvégére felfüggesztettem a dolgozást annál is inkább mivel hétfő itt is szünnap. Itt "Május Elseje", azaz a munka ünnepe van.

A tegnapi kalandom is nagyon jó volt, de nem fotóztam, azt csak elmesélem. Tauranga városkát néztem meg Aucklandtól 200 km délre. Tauranga/Manganui egy tengerparti üdülővároska, és a budaörsi dombra iszonyatosan hasonlító Mount Manganuin kívül és az elképesztő gyönyörű óceánpartján kívül sok nevezetessége nincsen. (Eddigi tapasztalataim szerint úgy érdemes az itteni távolságokkal kalkulálni mint ha kétszer annyi európai kilométert tennél meg, tehát ez a 200 kilométer kb. 3.5 órát vett igénybe.)

Ma viszont Raglanban és Hamiltonban voltam. Raglan az egyik legjobb szörfhely New Zealandon. Egész úton visszafelé azon törtem a fejem, hogy lehet-e Hamiltonban dolgozni és Raglanban lakni... :)

A galériához most kell egy kis magyarázat, mert 3 helyen készültek a képek: a faragott kövek Raglanban az óceánpart fölötti hegyen voltak, a négy égtájat szimbolizáló szoborból a fóka alakú asszem a Dél, a másik meg a Kelet, de mindegy is, nagyon szépek voltak.
A "Menyasszonyi Fátyol" vízesést egy kicsit odébb találtam. Az aljáig elképesztű dzsungelen keresztül vezetett az út, nem csoda hogy ebben az országban forgatták a Gyűrűk Urát, a növényzet egyes részei eleve úgy néznek ki mintha 3D-ben lennének elkészítve... A galéria harmadik része mindössze 4 kép egy kite-surf-ösről.

http://homepage.mac.com/hdani/PhotoAlbum22.html

Nincsenek megjegyzések: