csütörtök, október 25, 2007

Emirates



A következő történt ma:
Tegnap este eszembe jutott hogy a visszafelé repülőjegyemmel kezdenem kellene valamit.
El is határoztam hogy ma elballagok az Emirates irodába, és áttetetem kicsit későbbre.
Reggel felkeltem, elintéztem ezt azt, kicsit dolgozgattam, aztán kényelmesen elindultam gulyáslevest (!) enni, majd besétáltam az Emiratesbe.

- Jó napot, segíthetek?
- Igen, az indulási időpontot szeretném módosítani.
- Rendben, kérem a jegyét.

Odaadom.

- Ma indult volna?
- ???
- Rendben, mikorra szeretné áttenni? A vízuma a nyilvántartás szerint Dec. 26-ig érvényes. Sajnos csak Karácsonykor van helyünk, 25-én. Ez megfelelne önnek?

(itt egy darabig még mindig nem kaptam levegőt, mert megláttam a jegyemen, hogy tényleg mára szólt, és hogy nekem most éppen a repülőtéren kellene lennem, mert a gépem 2 óra múlva indul...)

- Ja, persze, jó lesz (próbáltam kényszeredetten mosolyogni).
- Köszönjük uram, 185 dollár.

És zavartan kitámolyogtam az irodából.

Szóval Big Respect Emirates! És most már nem csak az új-zélandi vitorláscsapat támogatása miatt.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia Dani, itt a Bene beszél. Jól vagy szívem? Nyilván azért jutott előző este az eszedbe, mert motozott az agytörzsedben, a másnappal kapcsolatosan a repülés - vagy valami ilyesmi. na mindegy. De most mért jössz haza? Katáék nem ki még? Most miafaszvan?

Névtelen írta...

austrian airlines simán kicserélte az előző napra szóló repjegyeinket aznapira. mosolyogva, ingyen, 10 perc alatt. (kuala lumpurból, 4 jegyet)