kedd, október 09, 2007

FREE



Ma az egész napot végigdolgoztam megint. Napközben az oldalam finomításával, most este pedig a magyarországi ügyeimmel foglalkoztam.
Holnaptól lesz kocsim, kicsit kimozdulok, akkor még szórakoztatóbb postokkal örvendeztetlek meg benneteket.

Ma viszont csak két apróság, ami szerintem elég jól jellemzi az itteni állapotokat, az egyik hogy kicsit tévéztem, és a film közbeni reklámblokkot - már nem először - szinte végigröhögtem :) Itt nem divat az összehasonlítás, a meggyőzés, hanem majdnem mindegyik reklám vicces, de legalábbis szórakoztató próbál lenni. A másik, majdnem ugyanez a téma, hogy egy elsőre komolynak tűnő autóbérléses szórólapon a következő listával találkoztam:

FREE pickup from airport
FREE kilometers
FREE road maps
FREE sense of freedom
FREE ability to laugh at people on buses
FREE to pick up hitchhikers instead of being one

normális magyar szövegíró a harmadik után abbahagyta volna, de itt simán belefért a következő három is.

Most kinézem a Lonely Planetből hogy hová is megyek holnap, nektek pedig
kellemes keddet kívánok!

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Haha! Ez tenyleg jo pelda. Nem kell olyan komolyan venni az eletet. Foleg nem a kereskedelmi reklamokat. A humor elveszi a tukmalas feeling elet. Az Ausztral es Uj Zelandi reklamok hiresek brutal humorukrol. Ha megengeded itt egy csokor beloluk: Australian and New Zealand advertising.

Névtelen írta...

Köszi, szoktam nézni én is ezt a válogatást! :)
Próbálok keresni filmeket, mert azok az igazán jók, valahogy állóképben nem jönnek át a poénok annyira.

Névtelen írta...

Szia Dani! Csanad blogjan talaltam ra a tiedre, onnan meg erre a bejegyzesedre. A reklamokat en is mar figyelem. Kivancsian kerdeznem, hogy Neked foltunt-e: itt nagyon sok reklam megszemelyesit egy targyat... gondolok arra, amikor pl siro alsogatyak beszelnek, meg beszelo penztarca/retikul beszelget...stb es ennyi allatos reklamot nem lattam Magyarorszagon.

Névtelen írta...

Szia, Kérlek írj nevet! Legalább egy nicket, vagy valamit. Nem jó névtelenekkel levelezni.
Na érdemben: Persze, az itteni reklám nyelvezet teljesen más mint a magyarországi, sokkal lazább, nyitottabb, kevésbé veszi komolyan magát, és ettől szerintem sokkal fogyaszthatóbb is. Mint az egész ország.