vasárnap, január 07, 2007

Ígérgetés

"Kelt" commentjére reagálva: a jövő héten kedd után kicsit több időm lesz, akkor felteszek még egy-két werk anyagot.
A sörhabra egyébkénrt az általam leírt módszer egy "sufnitunning" megoldás, Amerikában létezik egy-két (nem több) cég, akik ilyen effektek forgalmazásából élnek. Talán Európában is, csak eddig még nem találtam meg őket. Az ő anyagaikat használják a profi food stylist-ok. Volt egy látványos sörhabos projekt amikor a feladat a keskeny söröspohárba sörhabból "mikrofonfejek" létrehozása volt, nagyon jól sikerült, viszont azt még diára csináltam, és fogalmam sincs hogy hol van. Megpróbálom megkeresni mert elég ütős lett.
A cseppezős effektet is sokféle képen lehet elérni, arra is vannak elég jól bevált házi módszerek, de az igazán profi ott is a külön erre a célra gyártott anyagok használata. Majd erről írok kicsit részletesebben, példákkal illusztrálva.

Addigis egy kis "étvágygerjesztő" a cseppezés és jég témában:
Ügynökség: TBWA
Brand: Soproni
Felhasználás: hűtő oldalán, és egyéb Point of Sale (PoS) anyagokon.
Az eredeti kép mérete: 64x52cm@300dpi
Ez egy részlet, a kép egyben megtekinthető a photography.hu oldalon a food, beverages galériában.

5 megjegyzés:

MiszterX írta...

Akkor en mar jeleznem is 1 igenyemet, ami erdekelne hogy es mint lehet megvalositani.

Gondoom a regi retro korszakbol mindenki emlekszik ezekre a neon reklamokra. Manapsag ugye megint hodit a retro, es jelen is vannak ezek a finom vekony mindenfele szinben pompazo neon "kabelek", amik flexibilisan hajlitgathatoak, es persze tetszes szerint kombinalhatoak. Asszem valami 12V-os dologgal kell meghajtani oket, de persze ez nem biztos.

Persze a kerdesem egybol az, hogy esetleg ilyen kep ekeszitesehez lenne e otleted (esetleg csinaltal e ilyet). A lenyeg az lenne hogy egy fekete, de mindenkepp sotet tonusu hatterre vetodne a vekony, de annal fenyesebb kabelek fenye. Ami ezzel persze a fekete hatteren egy szines hatteret generalna. Sok jo kepet lattam mar hasonlo felallasban, de persze (en amator) nem nagyon tudok meg hasonlot se elerni...

Tehat erdekelnenek a gondolataid ezzel kapcsolatban.

hdaniel írta...

Nem pontosan értem, mi a probléma, leteszed a világító csíkot a fekete háttérre, és állványról kiexponálod a fényét.
Viszont erről eszembe jutott, hogy régebben végigfotóztam elég sok budapesti neont.
egy kis válogatást feltettem ide:
http://homepage.mac.com/hdani/PhotoAlbum10.html

MiszterX írta...

Koss a kepeket, tetszetos.

Na most a problemam az hogy vagy semmi nem latszik "hatterre vetult fenybol", vagy az egesz egy elmosodott feny :)

Ilyenkor erdemes vhogy vilagitani meg rajta, vagy egesz egyszeruen sotet, es a "fenycso"?

MiszterX írta...

Ja es a soros kep is isteni...

UI: esetleg vmi olyat nem lehetne itt beallitani, hogy ertesitsen emailen mondjuk ha uj hozzaszolas erkezik, mert siman elfelejtettem volna, ha a postod nem valtoztatod mert az rss azt kidobta :)

Pít írta...

Szia Dani!

De marhajó, hogy lefotóztad ezeket a neonokat! Már én is gondoltam rá, de csak az Írók boltjáig jutottam (mert az itt van tőlem pár méterre :-))) Amúgy bejön a sörös kép is.

Üdv
(Ghost)